Mandement de Louis, duc d'Orléans, adressé à Jean le Flamand, son conseiller (8 mai 1404)
Notice créée le 2025-06-17 à 14:52 par David Bardey (david_bardey).
Titre
Mandement de Louis, duc d'Orléans, adressé à Jean le Flamand, son conseiller (8 mai 1404)
Identifiant GUARD
0292
Date de temps
8 mai 1404
Date de lieu
Beaumont
Type d'authentification
Sceau
Mode de scellement
Jadis sur simple queue de parchemin.
Type de sceau
-
Dimensions
140 x 330
Auteur/Disposant
Louis, duc d'Orléans
Bénéficiaire
Jean le Flamand, conseiller du duc d'Orléans
Résumé de l'acte
Louis, duc d'Orléans, mande à Jean le Flamand, son conseiller, de faire délivrer 100 francs, sur les denier de la trésorerie générale, à Jean le Long, seigneur de Savigny, et Regnaut Grimault, seigneur de de Donge, en raison de leurs dépenses faites en raison de sa présente chevauchée.
Retranscription
Loys, filz de roy de France, duc d’Orleans, conte de Valoys, de Bloys, de Beaumont et seigneur de Coucy, à nostre amé et [2] feaul conseillers Jehan le Flament, salut et dilection. Nous voulons et vous mandons que tantost et sans delay des deniers de noz finances vous par noz amé et feal tresorier general Jehan Poulain, faites bailler et delivrer à noz amez et feaulx escuiers Jehan le Long, seigneur de Savigny, et Regnault Grimault, seigneur de Donge, la somme de cent frans ; c’est assavoir à chascun d’eulx cinquante que nous leur avons donné et donnons de grace especial par ces presentes pour leur aidier à supporter les despens qu’il leur estoivient faire avec nous en ceste presente chevauchée. Et par rapportant ces presentes et quittances sur ce la dite somme sera allouées es comptes de nostre dit tresorier et rabatue de sa recepte par noz amez et feaulx genz de noz comptes, non obstant ordenances, mandemens ou defense à ce contraire. Donné à Beaumont le VIIIe jour de may l’an de grace mil CCCC et quatre.
Lieu de mise en vente
IAA Europe Beureaux 29688 Marbella, Espagne
Date de mise en vente
2025-06-18
Signalement dans la bibliographie
-
Reproduction photographique
Pour citer cette notice
David Bardey, « Louis, duc d'Orléans, mande à Jean le Flamand, son conseiller, de faire délivrer 100 francs », in GUARD : Guarantee Unpreserved Archives Remain Documented, Nicolas Ruffini-Ronzani et Sébastien de Valeriola (éds.), n° 0292, 2025, URL : https://guard.ulb.be/doku.php?id=notice:charte:0292.